Home / Novosti / Otkrijte novi izgled Dodić web trgovine – vaš omiljeni nakit u novom ruhu!
03.10.2024. Zlatarna Dodić

Otkrijte novi izgled Dodić web trgovine – vaš omiljeni nakit u novom ruhu!

Nakon više od 50 godina tradicije i majstorske izrade visokokvalitetnog nakita, s ponosom najavljujemo redizajn našeg webshopa koji Vam pruža potpuno novo iskustvo online kupovine! Još od 2020. godine omogućili smo kupcima diljem Hrvatske da uživaju u našim kolekcijama zlata i dijamanata, a sada smo podigli ljestvicu modernizirajući webshop, čineći ga još jednostavnijim i intuitivnijim za korištenje.

Od sada možete s užitkom istraživati široku ponudu našeg zlatnog i dijamantnog nakita – od tradicijskih komada do suvremenih dizajna, prilagođenih svim generacijama i stilovima. Posebno ističemo mogućnost izrade unikatnog nakita po Vašim željama, čime Dodić nakit postaje jedinstven dio Vaše osobnosti.

Što je novo?

Na redizajniranom webshopu poboljšane su sve funkcionalnosti, od pregleda proizvoda do jednostavne narudžbe, kako bi Vam iskustvo kupovine bilo što ugodnije. Kao i u našim prodavaonicama, ovdje možete pronaći komade koji spajaju tradiciju i suvremeni dizajn, već godinama omiljene među ljubiteljima nakita u Hrvatskoj.

Ako imate bilo kakva pitanja ili nedoumice, naš tim stručnjaka stoji Vam na raspolaganju kako bi Vam pomogao pronaći savršeni komad nakita koji će Vas pratiti u svakodnevnim ili posebnim prilikama.

Posjetite naš novi webshop i doživite tradiciju Zlatarne Dodić u modernom, digitalnom okruženju!

Često postavljana pitanja

Dostavljate li u zemlje van EU (Srbija, BiH)?

Ne. Trenutno dostavljamo nakit samo na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

Dostavljate li van HR?

Da, dostavljamo nakit na području zemalja Europske Unije (EU). Trošak dostave u određenu zemlju bit će obračunat u košarici prilikom narudžbe.

U kojem roku se mogu zamijeniti artikli?

Zamjena kupljenih artikala je moguća u roku 30 dana od dana kupnje. Zamjenu je moguće izvršiti u bilo kojoj Dodić poslovnici. Dakle, zamjenu artikala nije potrebno izvršiti u istoj poslovnici u kojoj je nakit i kupljen. Ako je nakit naručen putem webshopa, zamjena je moguća slanjem na našu adresu (Zlatarna Dodić, Dubrava 2, 10040 Zagreb) ili odlaskom na bilo koje Dodić prodajno mjesto.

Može li se webshop narudžba preuzeti u poslovnici?

Da, svoju webshop narudžbu možete preuzeti na željenom prodajnom mjestu Zlatarne Dodić.

Je li moguće artikl kupljen na webshopu zamijeniti u poslovnici?

Moguće je. Kupljeni artikl možete zamijeniti na bilo kojem prodajnom mjestu koje Vam najviše odgovara.

Je li moguće zamijeniti prsten za drugu veličinu?

Da, moguće je zamijeniti prsten za drugu veličinu. Prsten koji nije graviran (personaliziran) možemo zamijeniti za drugi prsten.

Koji je rok isporuke za online narudžbe?

Za sve online narudžbe je rok isporuke od tri do pet radnih dana.

Mogu li dobiti povrat sredstava ako je artikl kupljen na webshopu?

Za artikle koji su kupljeni na webshopu imate pravo na povrat uplaćenih sredstava. Kako biste ostvariti pravo na povrat, potrebno je zatražiti povrat u roku od 14 dana od dana obavljene kupnje.

Nakit koji želite vratitit ćemo po primitku pregledati i u slučaju da ispunjava sve uvjete povrata (nenošen, u inicijalnom pakiranju i s certifikatom), novac će biti vraćen na Vaš račun.